Sunday 16 December 2012

~~Assalamualaikum~~

percubaan pertama. 17/12/2012

erm, sebenarnya ini bukanlah kali pertama aku join2 blog2 ni..da start beberapa bulan yang lalu..tapi waktu tu sekadar memenuhi penyelarasan kursus aku..tp untuk kali ni, start balik intuk blog, bukn untuk memenuhi penyelarasan kursus tapi ingin BERKONGSI ilmu, insyaALlah bermanfaat..
sebelum mulakan perkonsian ilmu, insyaAllah hingga waktu di takdirkan untuk tidak terlibat lagi d dunia blogger ni, aku nak kenalkan diri aku..
seperti biasa, mesti di mulakan dengan nama kan.. nama aku Hastuty Darwis :) nama yg mungkin lucu yg baru mendengarnya kan..erm, panggilan ku, family selalu panggil tuty, kekawan pula sll panggil tuty atau as..orang laki selalu panggi tuty minyak motor, kalau budak2 pula sll panggil tutti fruity :) baru sja graduat bulan 10 yg lalu, alhamdulillah..skrg tengah kerja scara kontrak..nak tau keja apa, insyaAllah d sesi akan dtg baru cerita lagi ya..

-jaga Diri jaga Akhlak, insyaAllah Allah sayang-

No comments:

Post a Comment